8 Aralık 2010 Çarşamba

MİKRRROP

İstanbul’da geçen fantastik bir hikaye düşünün. Öyle ki İstanbul’un sanat namına bol bol kullanılan belalı mahallelerinden birinde; Arap Bacı’nın fantastik dünya için evrimleşmiş hali, o hal ve tavırlarla başına bir şey gelmeden dolaşabilsin…

Hadi Arap Bacı dolaşadursun, sokaklarında kedi kadınların fink attığı, ayrıca aynı hareketleri tutturarak dans ettiği ki, onlara da bir şey olmuyor.
Hikayede fantastik ve esrarengiz olaylar… Nasılsa o gün hiç ortalarda göremediğimiz mahallenin normal kadınları, yani kedi (kediler aynı anda liseye de devam ediyor) ve arap dışında, aynı anda erlerinin atletlerini yıkamış ve beyazın aynı tonunu tutturmuşlar…

Bir şaşırtıcı yan daha, işte o esrarengiz gün, mahalle çocukları bile en şirin hallerini takınmışlar, (gelin Emine teyzenin elindeki torbaları bi taşıyın desek her biri koşarak uzaklaşacak zıpırlar) hikayeye ellerinden gelenin en iyisi desteği vermeye çabalıyorlardı.

Bu kadar yeter. Aman ha!! Bu bir kitap değil. Fantastik hikaye meraklıları şimdi arayıp bulmaya kalkarlar. Bu fantezinin başkahramanı Sertaç Ortaç. Yakinen tanırız hani aynı müziğin üstüne 25 şarkı yapan Türk Doryan Greyi.

Esas güzel sahneler kütüphanede. Şimdi normal olarak Sertaç Ortaç, ilk kez kütüphaneye giriyor. Dolayısıyla ne olduğunu bilmiyor ve sanıyor ki kızlarlan felan buluşulacak daha kişisel bir eğlence mekanı.. Işıklandırma, ambiyans hoşuna gidiyor ve başlıyorlar bir başka fantastik kahraman olan hostes kızlarla dans etmeye. Bir zaman sonra biraz yalnız kalmak için binayı dolaşayım, kuul olsun, havam olsun mantığıyla etrafa bakınan Ortaç, raflarda dizilmiş bir şeyler görüp görevliye soruyor: “Bunlar nedir?”

Görevli bir süre karar veremiyor haliyle. İhtimaller:
1. Kitap nedir bilmiyor.
2.Kapalı mekanda gözlüğü çıkarmadığından göremiyor….

4 yorum:

Anne Café dedi ki...

kız dantelli bir şeyler giymiş, adam da takım elbise giymiş o ilginç... sanırsam bu kıyafetler de kütüphane adabından sayılıyor:)

Nukima dedi ki...

bu klip zaten kütüphaneyle ilgili çok engin bilgiler içeriyor, toplumu eğitiyo yani:)

şirin butik dedi ki...

klip analizi yapan tiplerden biri de benim yaaa çok eğitici klplerimiz olduğu gibi yol gösteren dizilerimizde çok...

Nukima dedi ki...

yani aslında dizi olayına da girilebilirdi tabii ama baş edebilir miyiz bilemiyorum:)

Yorum Gönder