3 Şubat 2010 Çarşamba

ACAİP GÜN DEVAMI

Telefon çalıyooooooor.
"Efendim" (Yan masadaki telefon çalıyor)Neyse kıkırdamalar falan..
Telefon tekrar. Bekliyorum iyice emin olalım benimki mi??
"Efendim" Bu sefer doğru.
Şimdi genel olarak konuşma içeriğini sunuyorum: Bugün gelsem görüşebilir miyiz ve sizden gerekli belgeleri alabilir miyim sorularını merak eden çok muhterem bir amca (kendisi bu işlemler için şehir dışından gelecek)
Yarın ben iş yerinde değilim sizinle görüşemem ama (illaki) isterseniz belgeleri bir başka arkadaşa bırakayım ve konuyu müdürle görüşün diyerek gayet net bi açıklama yapan ben..
Yine de kendimden şüpelenmeden edemiyorum arada yanlış bir cümlemi kurmuştum acaba?? Mesela anlamı şu olan "Gelmenizi çok istiyorum sizinle görüşmeye çok ihtiyacım var her ne olursa olsun size bu belgeleri ulaştırabilirim peki nasıl yapsakta ayarlasak bu işi??? :)
Zira en son şunu tartışırken yakaladım amcayı: "ben yanlız şimdi çıksam bu soğuk kar kışta anca 4-5 saate ordayım e saat etti 7. Siz da malum 6'da çıkıyosunuz (yani????)
O zaman şöyle yapalım ben gece mi yola çıksam acaba sabaha orda olurum çünkü şimdi çıkarsam yatacak yer bulmam lazım (e amca gel misafirimiz ol:)))
Neyse olaya müdahale etme zamanı:
-Yarın gelmek zorunda değilsiniz isterseniz bekleyin
-Yok yok yarın geleyim diyorum da nerde kalıyım bu gece?(amcanın kendini kaybettiği an)yok şöyle mi, yok böyle mi napsaK ki (işte o noktada biz olmuştuk)
Neyse açıkça ve mahçup bir çocuk edasıyla o soruyu bana yöneltmeden (size geliyim miiiiiii?)önce:
-Ben yarın burda değilim nasıl isterseniz. İyi günler.
...........
Oda misafirleri geliyor gidiyor her biri bi şeyler istiyor diretiyor "bir çay ısmarlamadınız ama" bile diyor yani:)

Öğle vakti bir iş için kırtasiyeden bir şeyler istemiştim çıkmaya son 30 dakika kutlamaları yaparken aklıma geliyor.Gelmemiş Allahım telaş içerisinde arıyorum kırtasiyeyi yolda diyorlar geliyor. (ama çok az kaldı çıkmama)
5 dakika sonra genç bir kardeşimiz arıyor.
-Hanfendi ben yoldayım şimdi geliyorum
-Ama ben çıkıcam birazdan
-Biraz bekleseniz beni
-Bekleyemem servise yetişmem gerek
-o zaman şöyle yapalım (parlak fikri) Eskişehir yolunu biliyo musunuz orda buluşalım (haaaa haaaa şimdi ölücem gülmeyim sıkıyım kendimi)
Cevap veriyorum: yok buluşmayalım biz, ben servisin camından yarı belime kadar sarkıyım sen arabayla iyice yanaş; sen de camdan çık uzat elindekileri bana millet bir şov izlesin canııım hayatımız çok sıradan :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder