2 Mart 2010 Salı

DEDE KARŞIMIZDA-FD2


Telefonda konuşuyorum. Karşı tarafta lafı uzatan sündüren bi şey diyecekmiş gibi yapıp diyemeyense tabi ki dede..
Yarım saatlik konuşma sonunda hala söylemek istediği şeyi söyleyememiş ama ben anlamıştım. Bir sorundan ötürü bir maruzatı olacaktı ancak olamıyordu işte..
Sonunda dayanamadım: "Tabii ki dede tabii biz de kalabilirsin"
-Aaaa yavrum yok ne munasebet ben öyle bir şey demedim ama özledinizse kıramam sizi
-Evet dede haklısın ne zaman geliyosun ?
-Bilmem sen söyle ne zaman geleyim davet eden sensin heh heh heh. (Allahım bayılıyorum bu hallerine ne kadar eski bir kurnazlıktır bu:)
-İstediğin zaman gelebilirsin dede, haber ver yine de tamam mı ? (biliyorum vermeyecek)
-Tamam tamam ben programıma bakıyım hallederiz..
Tabi ki çok yuvarlak bir cevap oluyor ama artık dedeyi tanıyorum bu yaştan sonra ona birşeyler öğretmek gibi bir hayalim de yok zaten, sadece anlaşabilmeyi bekliyorum :)??
Hemen hemen 1 hafta sonra iş dönüşü akşam dışarda yemeye karar verip birlikte dönüyoruz eve ve kapıda dede..
-Dede haber verecektin hani bak kapıda kalmışsın!-Yok yeni geldim rahatsız etmiyim diye kapıyı çalmadım zaten ..(nasıl yani)
Tabi dede mahçup hallerde: haber vermeme olayını unutturmak, böyle acaip bir cevaptan geçer ancak..
-Eşya getirmedin mi dede?
-Getirdim ama asansörde..
-Neden, niye ki ...? (Panikle aklıma gelen bütün sorular)
-Hık fık fık mık..Yaaa nolacak ben spor yapiyim eşyayı da asansörle çekiyim dedim başka biri çekti sonra da bi türlü yakalayamadım işte.. Siz gelince bulursunuz hangi katta olduğunu diye bıraktım öyle.
Neyse yarı kızgın yarı sempatik tavırlarla geçiştirip 2 asansörü de kata çağırıyoruz.
Kapıyı açıyoruuuz vee:
"Dede boşuna gezmiş bu asansör, bir kişilik yer bile kalmamış, ayrıca dede sende deli gücü mü var yaa nası teptin bunları ve neden, ne var bunların içinde??"

Dedeyi görünce hayattaki bütün sorularımı sorasım gelir hep sanki hepsinin cevabını mı biliyor? Hayır hayatımda olabilecek bir çok acaip şeyi o yapıyor cevabını çok geç olmadan almak istiyorum...

2 yorum:

Hilal dedi ki...

dedenize sağlık:))
yalnız çok merak ettim ne vardı o paketlerde.. malum asansörü doldurmuş..
bir de bu yaşlıların bu geçiştirme ve lafı değiştirme hallerine bayılıyorum ben..
ne şeker oluyorlar :))

Nukima dedi ki...

Paketler konusu gelecek hafta açılacak sanırım..
Arkası yarın gibi oldu:))

Yorum Gönder