21 Ocak 2010 Perşembe

SANKİ BEN BURDA ŞEYİM :)))

Şehir içi bir otobüsle gidiyoruz (1,5 saatlik şehir içi yol..)

Teyzemin biri durağın birinden biniyor ve yine amcanın birinin başında dikilmeye başlıyor.

Sonra yaş itibariyle olsa gerek baaaaaşlaaaaa: bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı niye yer vermedinde belki hamileyimde (ki zor) yok ben bayanım sen erkeksin de falan filen..

Bu kavga karşılıklı büyüyüp 25 dakikayı doldurduğu gibiiii ŞOFOR sen iyi bi çıldır:
-Şimdi hepinizi karakola götürüyorum (şöfor tarafından cezalandırıldık) ama neden hepimiz tabi o yolcu taşıma bi yerden bi yere ulaştırma sorumluluğu adamcağıza iyice yük.. Karakoldan sonra herkesi istediği yere ulaştıracaktı illaki. Otobüs durdu şoför yerinden kalktı arkaya doğru yürüdü (herkes baktı levye nerde nası dalcak çıplak ellemi diye) kavga mahalline yanaştı veeee:
"bi susun be artık!!" diye bağırdı. Yarabbim ne garip adamlar var gerek varmıydı bu kadar emeğe yol gitmeye gittiğin yolu otobüs içinde geri dönmek gibi bi şeye..
Usul usul geri döndü oturdu araba çalıştı millet "yapma kaptan uyma bunlara" filen (hahaha komik ya neyse işte) yatıştırma çabaları tabi o sıra dikkatleri çektiğini düşünen kaptan minnik bir bıyıklı bebek edasıyla şımarmaya başladı. Bi homurdanmalar cıklamalar aynadan arkaya ters ters bakmalar ve arada bir "hayrat bi şey yaa sanki ben burda şeyim" demeler ki bu lafı sevdi yol bitene kadar devam etti kavgacılar bu lafı duydukça ürküyor pısıyordu.

Sonra ben kalktım yerimden gittim yanına sakinleştireyim bi kaçta soru sorayım diye "nesin" dedim "ne neyim" dedi "sanki sen burda nesin" dedim (yok demedim tabii ki burası hayal ürünüydü ama yarabbim)
AKLIMA MUKAYET :))

2 yorum:

--- dedi ki...

Şahanesiniz yaa, akşam akşam nasıl güldürdünüz beni!:)) Ama deseydiniz daha da bir şanahe olurdunuz.:) İşte ben böyle durumlarda çenemi tutmayı beceremiyorum ve diyorum. Sonra sanki olayın başrol oyuncusu benmişim gibi millet bana sarıyor.:)
Ama öğreniyorum yavaş yavaş...;-)

Hilal Timur dedi ki...

hahahah güldürdünüz beni..
diğer yazılarınıza da göz atıca şimdi aman aklımıza mukayyet bu ülkede her an herşey olabilir :)

Yorum Gönder